Autor Wątek: zarządzanie ruchem klientów  (Przeczytany 565 razy)

noristo

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
zarządzanie ruchem klientów
« dnia: Lipiec 31, 2018, 12:32:48 »
zarządzanie ruchem klientów

Zadaniem osoby pracującej w punkcie usługowym jest profesjonalna pomoc klientowi, który się do niego zgłosił. Trudno jednak stworzyć dla takiego pracownika plan, jaki ma zrealizować w danym okresie. Wynika to z faktu, iż w ciągu dnia obsługuje on różnych klientów, z różnymi potrzebami. Nie da się zatem precyzyjnie określić czasu, jaki należy im poświęcić. Z drugiej strony dla pracodawcy istotne jest też w tym momencie sprawdzenie ewentualnych rezerw pracowników oraz zapotrzebowania na kolejne osoby.

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
glrp psfaf wiilki loudness weganizm